2013. október 24., csütörtök

Adventi naptár - gyufásdobozokból (1)

Egy háztartásban legyen mindig gyufa. Mert kellhet. Nem tudom, csak én vagyok-e olykor ennyire a modern világ szülötte, és nyúlok inkább a dolgok néha nem hagyományos megoldásához (öngyújtó), de bizony nálunk nincs (nem volt) gyufa. A héten kerestem gyufát a ház körül, mert éppen kaptam egy csodaszép asztali díszt, amiben mécsesek is voltak. Szépen elrendezgettem a kerámiatálban a kavicsokat, mécsestartó pohárkákat, és nyúltam volna a fiók azon részébe, ahol gondoltam, hogy a gyufa lesz, de bizony nem volt. És akkor elgondolkodtam azon, vajon mikor használtam utoljára gyufát? Passz...

Aki nem hozzám hasonló háztartást vezet :), vagy csak egy olcsón kivitelezhető adventi naptárra vágyik és szeretne kicsit egyedi naptárral kedveskedni a gyerkőcőknek, vagy a párjának, ezeket az ötleteket összehozhatja pl. az egyik kedvenc internetes áruházam (Tchibo) már online rendelhető karácsonyi kínálatának darabjaival, vagy a folyamatosan gyűjtött, "egyszermégjóleszvalamire" hulladékpapírokkal (ajándéktáskák, papírtáskák, lejárt naptárak színes képei, keményebb papírú katalógusok, magazinok, csomagolások, stb.).

1.

forrás és leírás: itt olvasható

2. Ugyanezzel a "technikával" készült dobozkák más köntösben:


forrás: innen

3. De hasonló dobozkát készítettek így is:




4. Egyszerűen gyönyörűséges:




Forrás: ide kattintva elérhető.


5. És még egy díszítési ötlet innen:



6. Meg még egy:


forrás: innen.

7. És még egy innen:


 


8. Egy újabb kedvenc innen:



9. Húúúúúúhaaa:




(forrás: itt)

____________________________

Díszítéshez ötletek a TCHIBO-s papírokból, szalagokból:

http://www.tchibo.hu/sajatkeszites-advent-t400021247.html?wbdcd=NFTNW4zKJm&linkid=U71C9C3-TWRH79V-U1HARV3-FEYWHH


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése